ÖNINDÍTÓ FELÚJÍTÁS

Így lesz felújítva az önindítód 3 egyszerű lépésben

dhl

1. INGYENES futár hozzád

24 órán belül INGYEN elhozzuk az alkatrészt tőled.

ikonok

2. Bevizsgálás / javítás

Bevizsgáljuk az önindítód fix 4000 Ft-ért, majd mondunk egy verhetetlen javítási árat, te pedig eldöntheted, hogy kéred-e a javítást. Ha kéred, akkor azt a megbeszéltek szerint megjavítjuk

dhl

3. INGYENES futár vissza

Akár másnap már be is szerelheted az új vagy felújított önindítót!

INGYENES
FUTÁR!
autó
15-70.000 FT
ÖSSZKÖLTSÉG
malac
AKÁR
2 NAP ALATT!
óra

király diesel logó

Bízd a Király Dieselre a tönkrement önindítód!
A kocsid lehet, de mi nem hagyunk az út szélén.

király diesel logó

Bízd a Király Dieselre a tönkrement önindítód!
A kocsid lehet, de mi nem hagyunk az út szélén.

3 OK, AMIÉRT A KIRÁLY DIESELT ÉRDEMES VÁLASZTANI,

ha önindító javításról van szó

Autógyári
gépek

Az önindítók összetett, precíz alkatrészek. Műhelyünkben korszerű diagnosztikai berendezésekkel dolgozunk, amelyekkel bevizsgáljuk a kapott önindítókat – úgy javítás előtt, mint azután.

Bevizsgálás után

te döntesz

A meghibásodott alkatrészt először is gondosan bevizsgáljuk. Ezután adunk egy verhetetlen árat. Ekkor nálad a labda: vagy kéred a javítást vagy nem. Ha nem, abban az esetben csak a bevizsgálás csekély költségét kell állnod. Egész végig nálad az irányítás.

Min. 1 év
garancia

A felújított önindítóra egy éves teljes körű garanciátt adunk! Új és a cseredarabos alkatrészekre ugyanúgy megkapod a garanciát.

mérés
lista
garancia

3 OK, AMIÉRT A KIRÁLY DIESELT ÉRDEMES VÁLASZTANI,

ha önindító javításról van szó

Autógyári
gépek

Az önindítók összetett, precíz alkatrészek. Műhelyünkben korszerű diagnosztikai berendezésekkel dolgozunk, amelyekkel bevizsgáljuk a kapott önindítókat – úgy javítás előtt, mint azután.

mérés

A bevizsgálás után

te döntesz

A meghibásodott alkatrészt először is gondosan bevizsgáljuk. Ezután adunk egy verhetetlen árat. Ekkor nálad a labda: vagy kéred a javítást vagy nem. Ha nem, abban az esetben csak a bevizsgálás csekély költségét kell állnod. Egész végig nálad az irányítás.

lista

Min. 1 év
garancia

A felújított önindítóra egy éves teljes körű garanciátt adunk! Új és a cseredarabos alkatrészekre ugyanúgy megkapod a garanciát.

garancia

1989 ÓTA A KIRÁLY DIESELNÉL

78600

Javított önindító

36000

Elégedett ügyfél

ÜGYFELEINK ENNYIRE ELÉGEDETTEK VELÜNK

A kedvenc fajta szervízem, vérprofi munkát végeznek, 1 év garanciával. Egyértelműen elmondják mi az alkatrész baja, mit kell benne kicserélni mennyibe kerül és mennyi ideig tart. Százszor inkább velük dolgoztatok, mint megvenném a kínai utángyártott alkatrészeket, amik fele súlyúak és az alumínium öntvényben még látszanak a kólásdobozok darabjai. Ja és a Totalcaron ajánlott szervízzel ellentétben ők FELVESZIK A TELEFONT ill. VISSZAHÍVNAK!!

Én kb. 1 éve újíttattam fel velük egy önindítót. Természetesen azóta sincs vele probléma. Azt hiszem, hamarosan egy generátorral is meglátogatom őket 🙂 Pozítív volt a rugalmas, gyors ügyintézés, a korrekt ár és a profi színvonal. Negatív: töröm a fejem, de nem jut eszembe semmi. 🙂

Önindító probléma miatt voltam náluk a mai napon. A weboldalon a 48 óra nem csak marketing. Valóban azonnal tudtak adni egy cseredarabot. Segítőkészek, még a postázásban is tudtak segíteni. Köszönöm a gyors segítségnyújtást. Még több ilyen céget, akik figyelnek az ügyfélre. Köszönöm, Király Diesel Kft.

A KIRÁLY DIESEL ÖNINDÍTÓS REFERENCIAMUNKÁI

Bosch DCI 700 Injektor tesztelő

A Bosch DCI 700 dízel próbapad jövőbiztos konstrukciójában…

Videó a Bosch DCI 700 tesztpadról

Üdvözlet a WordPress-ben! Ez az első bejegyzés, amelyet lehet akár módosítani, akár törölni, aztán kezdődhet az írás, a tartalommal történő feltöltés. Üdvözlet a WordPress-ben! Ez az első bejegyzés,

Helló Világ!

Üdvözlet a WordPress-ben! Ez az első bejegyzés, amelyet lehet akár módosítani, akár törölni, aztán kezdődhet az írás, a tartalommal történő feltöltés. Üdvözlet a WordPress-ben! Ez az első bejegyzés,

NE HALOGASD A DÖNTÉST!

Mindenképpen tartsd szem előtt, hogy az időben beadott önindító olcsóbban javítható. Ha kattog és nem teker, akkor nagy valószínűség szerint csak a szénkefe kopása áll a háttérben. Viszont, ha halogatod a javítást, azzal tönkreteheted a forgórészt is, és akár az egész önindító leéghet. Ezen kívül a zárlatos önindító túlterheli, az aksit és idő előtt búcsút mondhatsz neki. Sajnos arról ne is álmodj, hogy garanciálisan cserélik, mivel a fokozott szulfátosodás egyértelműen csakis az önindító hibájából keletkezhetett. Végezetül pedig: a hibás önindító megterheli az autó generátorát is, hiszen sok áramot veszünk ki a hibás önindítóval, ennél fogva sokat is kell visszatöltenie a generátornak, így az is idő előtt tönkre fog menni. 

Ne hagyd elfajulni a helyzetet!  Kérj tanácsot az önindító javítás szakértőjétől még ma!

autó

AZ ÖNINDÍTÓ MEGHIBÁSODÁSÁNAK 4 FŐ JELE

Az indítómotor nem működik és indításkor a bekapcsolt fényszórók fényereje nem csökken

Ennek kismillió oka lehet: az indítómotoron meglazult a kábel, az indítókapcsoló meghibásodott, nincs érintkezés a gyújtáskapcsolóban, a szénkefe rugó eltörött vagy kilágyult, a szénkefék fennakadtak vagy kopás miatt megrövidültek, az indítómágnes tekercsében szakadás van.

Az indítómotor nagyon lassan forog, és bekapcsolásakor a fényszórók fénye elhalványodik

Ez szintén sokféle okból származhat, pl. az aksi gyenge, hidegindításkor sűrű a motorban az olaj, az indítómotor zárlatos, a forgórész perselye megkopott, ezért az állórészhez szorul, az akkumulátoron kilazult valamelyik kábelcsatlakozás.

Az indítómotor visítva forog, de a gépkocsi motorját nem hajtja meg

A visító hang abból ered, hogy a lendítőkerék fogaskoszorúja vagy az indítómotor fogaskereke erősen megkopott. A kopás származhat abból, hogy a járó motorra ráönindítóztunk vagy az, hogy az egyik henger sűrűsége jóval nagyobb, mint a többié, ezért többször áll meg ugyanott a motor. De akár az is lehetséges, hogy túl hamar kapcsol az elektromágnes kapcsoló vagy az indítómotor „Bendix-rendszere” megcsúszik.

Az indítómotor forog a kocsi motorjának beindulása után is

Ez akkor fordul elő, ha a kapcsoló érintkezői összeégtek, illetve az indítómotor fogaskerekének fogai beékelődtek a lendítőkerék fogaskoszorújába.

INDÍTÓMOTOR FELÚJÍTÁSÁNAK MENETE

  • Szétbontjuk az indítómotort
  • Vegyszeres gépi mosást és sűrített levegős szárítást kap
  • Műszerrel bevizsgáljuk, megállapítjuk a hiba okát
  • Majd a gépi szemcseszórás következik
  • A rossz alkatrészeket cseréljük
  • Minden perselyt vagy tűgörgős csapágyat cserélünk
  • A mágneskapcsolót felújítjuk
  • A forgórészt felszabályozzuk
  • A bronzkeféket cseréljük
  • Az elemeket összeszereljük, illesztjük
  • A végén próbapadi műszeres vizsgálatnak vetjük alá
király diesel logó

Információ

Kapcsolat

Információ

Kapcsolat