Kamion Busz Tehergépjármű Injektor javítás

Így lesz felújítva a injektorod 3 egyszerű lépésben

dhl

1. INGYENES futár hozzád

24 órán belül INGYEN elhozzuk az alkatrészt tőled az ország bármely részéről.

ikonok

2. Bevizsgálás / javítás

Bevizsgáljuk a injektorod 10000.- Ft/ db áron, aztán mondunk egy nagyon jó árat, és te mondod ki az áment, hogy kéred-e a javítást. Akkor mi azt a megbeszéltek szerint megjavítjuk

dhl

3. INGYENES futár vissza

Akár másnap már be is szerelheted az új vagy felújított injektorod!

INGYENES
FUTÁR!
autó
55-265.000 FT
ÖSSZKÖLTSÉG
malac
AKÁR
2 NAP ALATT!
óra
király diesel logó

Bízd a Király Dieselre a tönkrement injektorod!
A kocsid lehet, de mi nem hagyunk az út szélén.

király diesel logó

Bízd a Király Dieselre a tönkrement injektorod!
A kocsid lehet, de mi nem hagyunk az út szélén.

3 OK, AMIÉRT A KIRÁLY DIESELT ÉRDEMES VÁLASZTANI,

ha injektor javításról van szó

Autógyári gépek
Bosch DCI 700     Hartridge CRI-PRO

A injektorok roppant kényes, érzékeny alkatrészek. Felszerelt műhelyünkben precíziós diagnosztikai berendezésekkel vizsgálunk be minden porlasztót.

Bevizsgálás után

te döntesz

Az injektort először gondosan bevizsgáljuk, majd adunk egy szuper árajánlatot. Ezen a ponton dönthetsz arról, hogy kéred-e a javítást vagy nem. Ha nem, akkor csak a bevizsgálás költségét kell állnod. Végig te vagy kontrollban.

Min. 1 év
garancia

Teljes körű garancia min. 1 évre, vagy akár többre! Új és cseredarabos termékeinkre egyaránt vonatkozik.

mérés
lista
garancia

3 OK, AMIÉRT A KIRÁLY DIESELT ÉRDEMES VÁLASZTANI,

ha injektor javításról van szó

Autógyári
gépek

Bosch DCI 700     Hartridge CRI-PRO

A injektorok roppant kényes, érzékeny alkatrészek. Felszerelt műhelyünkben precíziós diagnosztikai berendezésekkel vizsgálunk be minden injektort.

mérés

A bevizsgálás után

te döntesz

Az injektort először gondosan bevizsgáljuk, majd adunk egy szuper árajánlatot. Ezen a ponton dönthetsz arról, hogy kéred-e a javítást vagy nem. Ha nem, akkor csak a bevizsgálás költségét kell állnod. Végig te vagy kontrollban.

lista

Min. 1 év
garancia

Teljes körű garancia min. 1 év, vagy akár többre! Új és cseredarabos termékeinkre egyaránt vonatkozik.

garancia

1989 ÓTA A KIRÁLY DIESELNÉL

13000

Javított porlasztó

6600

Elégedett ügyfél

ÜGYFELEINK ENNYIRE ELÉGEDETTEK VELÜNK

MAN porlasztó javítást kértem. Előzetes telefonos megbeszélés során tisztáztuk a várható árat és javítási időt, aztán az alkatrészt a futárjuk elvitte. Hibafeltárás után az ár és a pontosabb befejezési idő egyeztetése miatt felhívtak. Telefonon egyébként könnyen elérhetőek és kifogástalan tájékoztatást adnak. A javítás a megbeszélt időre elkészült.

Nem a problémát adják el, hanem a megoldást – ez ma már azért valami! Valóban nem hagynak az út szélén. Jó kis csapat dolgozik itt, ismerem őket és bátran tudom ajánlani őket. Biztos kezekben lesz a porlasztója annak, aki ide hozza javíttatni. Megrendeléseket hamar kiszállítják. Nem gagyi terméket árulnak hanem minőségit, a legolcsóbból is a jófajta található meg itt.

Szakmailag és emberileg OK! Csak ajánlani tudom őket *****

Ha megfelelö preciz javitást keresel ne keresgélj tovább! Ide kell vinni a javitandó porlasztókat itt jol szakszerüen javítanak! Rövid határidő korrekt árak én elégedett vagyok jól megcsinálták azóta is kifogástalanul müködik

A KIRÁLY DIESEL INJEKTOROKRÓL MINDEN AMIT TUDNI ÉRDEMES

Hartridge CRI-PRO a legújabb munkába állított tesztpadunk

Hartridge CRI-PRO injektor vizsgáló berendezés A CRi-Pro…

Delphi Smart euro 6 injektor

A Delphi Smart Injektorok a modern dízelmotor-technológia egyik…

Mennyibe kerül a porlasztó javítás?

Mennyibe kerül a porlasztó javítás? Miért fontos a diesel…

NE HALOGASD A DÖNTÉST!

Ha egy autóban rossz a injektor, akkor az motorhibához és teljesítményproblémákhoz vezethet. Néhány lehetséges szövődmény a következők lehetnek:

Magas  üzemanyag fogyasztás: Ha a injektor nem működik megfelelően, az üzemanyag nem jut elég precízen a motorba, ami túl kevés vagy túl sok üzemanyag elégetését eredményezheti. Ez csökkentheti az autó teljesítményét és hatékonyságát.

Füstölés: Rosszul működő injektor esetén az üzemanyag nem elégethető megfelelően, ami fekete füstöt eredményezhet a kipufogó rendszerből. Ez nemcsak környezetszennyező, hanem jelezheti azt is, hogy az autó nem égeti el hatékonyan az üzemanyagot.

Motorrezgés: Egy rosszul működő injektor esetén az üzemanyag-keverék nem megfelelő, ami motorrezgést okozhat. Ez nem csak zavaró lehet, de hosszú távon károsíthatja a motort is.

Indítási gondok: Ha az injektor nem működik megfelelően, az autó nehezen indulhat, vagy akár egyáltalán nem indulhat el.

Ezek csak néhány lehetséges szövődmény, amelyekkel szembesülhetett, ha az injektorrall baj van az autójában. Fontos, hogy ha ilyen gyanúja van, forduljon hozzánk, hogy ellenőrizzük, és szükség esetén javítsuk az injektorokat.

Ne hagyd, hogy még nagyobb legyen a baj!  Kérj tanácsot a injektor javítás szakértőjétől még ma!

autó

A INJEKTOR MEGHIBÁSODÁSÁNAK 7 FŐ JELE

NEM INDUL A MOTOR

A legegyértelműbb jel, amiből gyanakodhatsz a injektorod meghibásodására, ha a járgányod nehezen indul, vagy akár egyáltalán nem indul . Ha nem cselekszel, azt kockáztatod, hogy ott maradsz a parkolóba vagy reggel nem tudsz fuvarba menni, pedig szerződésed van a mit teljesíteni kell, javaslom a hiba mielőbbi feltárását. Kérd segítségünket és gyors bevizsgálást tudunk adni az injektorokra

Rezeg a motor

Motorrezgés: Ha az autó motorja nem működik simán, és szokatlanul rezeg, ez lehet a kiváltó ok.

Ha a motor nehezen, sokadszorra indul, és először csak 2-3 hengerrel, gyanakodj a injektor hibájára. Az történik ilyenkor, hogy a motorba lévő injektorok mechanikusan elkopnak és nem tud az adott henger beindulni. Ehhez társul, hogy a motor erőtlen, egyértelműen veszít a teljesítményéből. Ha nem veszed a fáradtságot arra, hogy időben javíttasd, akkor nyugodtan számolj, hogy drágább lesz a javítás. Ne halogasd a döntést keress minket bátran és mi segítünk a injektor javításban.

Zajos a motor

Ha a motortérben egyre nagyobb zaj hallható a injektorok hibájából eredően, az általában azt jelzi, hogy az üzemanyag-üzemanyag keverék nem megfelelő a motor számára, ami lehet túl kevés vagy túl sok üzemanyag.

Ha az injektor hibája miatt a motor zajosabbá válik, ez a következő problémákhoz vezethet, amelyek között szerepelhet a dugattyú repedése és más motorkárok:

Dugattyú repedése:Ha az üzemanyag-üzemanyag keverék nem megfelelő, ez a dugattyú túlzott hőterheléséhez vezethet, ami repedést vagy akár törést okozhat a dugattyúban. Ez súlyos motorkárt okozhat, és jelentős javítási költségeket vonhat maga után.

Hengerfal károsodása:Az egyenletlen levegő-üzemanyag keverék hosszú távon károsíthatja a hengerfalat is, ami szivárgást, csökkentett motorteljesítményt és más súlyos problémákat eredményezhet.

Szelepek és szeleptengelyek károsodása: Az egyenletlen égés nyomásproblémákat okozhat a szelepek és szeleptengelyek körül, ami a hibás injektorok miatt kialakuló zaj és rezgés okozhatja.

Az ilyen típusú problémák súlyos motorhibákat okozhatnak, amelyek nagyobb javítási költségeket vonhatnak maguk után. Ezért fontos az autó rendszeres karbantartása és azonnali cselekvés, ha ilyen problémák jelentkeznek. Ha zajokat hall a motortérben, amelyek a injektorok hibájából eredhetnek, mindenképpen ajánlott mielőbb hozzánk fordulni a probléma diagnosztizálására és megoldására.

Fekete kipufogófüst

Amikor egy injektor rosszul működik, az számos kárt okozhat a jármű különböző részein, például az EGR szelepben, a turbófeltöltőben és a részecskeszűrőben. Ezek a károk közvetlenül vagy közvetetten okozhatnak füstölést és teljesítmény csökkenést. Íme a leggyakoribb hatások:

EGR szelep: Ha a injektor hibás, és nem megfelelően adagolja az üzemanyagot, ez befolyásolhatja az EGR szelep működését is. Az EGR szelep felelős a kipufogó gázok visszavezetéséért a hengerbe, és ha nem megfelelő az üzemanyag-üzemanyag keverék, az EGR szelep el kokszosodik és működésében zavar keletkezik. Ez füstölést és teljesítmény csökkenést eredményezhet.

A rosszul működő injektor által okozott túlzott vagy túl kevés üzemanyag az égés során nem megfelelő teljesítményt eredményezhet a turbófeltöltőn keresztül. Ez a turbófeltöltő sérüléséhez és teljesítmény csökkenéséhez vezethet.

Ha az levegő-üzemanyag keverék nem megfelelő, akkor a részecskeszűrő is szenvedhet. A nem megfelelően elégetett üzemanyag részecskéket hagyhat maga után, amelyek eldugíthatják a részecskeszűrőt, és így füstölést és teljesítmény csökkenést okozhatnak.

Ezek a károk közvetlenül vagy közvetve kapcsolódnak a rosszul működő injektorokhoz, és füstölést és teljesítmény csökkenést okozhatnak az autóban. Ha ezeket a tüneteket tapasztalja, fontos mielőbb hozzánk fordulni a probléma diagnosztizálására és a szükséges javítások elvégzésére. A korai beavatkozás segíthet megelőzni további súlyos károkat és javítási költségeket.

Részecskeszürő regenerálási problémák

Ha az injektoroknál lecsökken a szállított mennyiség, az befolyásolhatja a részecskeszűrő regenerálását és hozzájárulhat annak eltömődéséhez. A részecskeszűrő olyan rendszer az autó kipufogójában, amely a káros részecskék kiszűrésére szolgál, és időről időre regenerálódik, hogy eltávolítsa az összegyűlt szennyeződéseket. Ha a szállított mennyiség csökken, az a regenerálási folyamatot és a részecskeszűrő tisztaságát is érintheti a következőképpen:

Regenerálás problémái: A részecskeszűrő rendszeres regenerálásra van szükség ahhoz, hogy hatékonyan működjön és megtisztuljon a szennyeződésektől. Ha a szállított mennyiség csökken, az motor alacsonyabb hőmérsékleten működhet, ami befolyásolhatja a regenerálási folyamatot. Ha a részecskeszűrő nem regenerálódik megfelelően, akkor szennyeződések halmozódhatnak fel benne, és hosszú távon eltömődést okozhatnak.

Elmélyülő problémák: Ha a részecskeszűrő eltömődik, az további problémákat okozhat az autóban. Az eltömődött részecskeszűrő csökkentheti a motor teljesítményét, növelheti a füstölést és más káros hatásokat okozhat a jármű működésében.

Az eltömődött részecskeszűrő javítása vagy cseréje jelentős költségeket okozhat, és jelentős időt vehet igénybe. Ezért fontos, hogy az injektorok időbeni javítása és az üzemanyag rendszer rendszeres karbantartása és figyelése mellett tartsa be a jármű gyártója által javasolt karbantartási ütemtervet.

Ezen okok miatt fontos figyelemmel kísérni az autó megfelelő működését, és ha bármilyen változást észlel a részecskeszűrő teljesítményében vagy a regenerálási folyamatban, mielőbb szakemberhez kell fordulni a injektorok időbeni javítás érdekében.

A motorolaj folyamatosan növekszik

Amikor egy autó részecskeszűrőjének regenerálására készül, akkor a injektorokon keresztül több üzemanyagot juttat a motorba és így a részecskeszűrőbe. A részecskeszűrő regenerálása során a kipufogórendszerben felhalmozódott részecskék égése történik meg, ami magas hőmérsékletet generál. Ha ez a folyamat egymás után többször megy végbe, akkor a magas hőmérséklet rossz hatással lehet a motorra és a turbóra is. Néhány lehetséges probléma:

Ha az injektorok rosszul teszik a dolgukat kevés üzemanyag kerül a motorba és így a részecskeszűrőbe, a többszöri regenerálási folyamat megkezdése miatt az olaj hamarabb elhasználódhat, illetve felhígulhat gázolajjal, ennek következtében csökkenhet az olaj kenőhatása, ami hosszú távon károsíthatja a motort.

Turbó túlmelegedése A magas hőmérséklet és a folyamatos terhelés miatt a turbó túlmelegedhet, ami rövidítheti annak élettartamát. A túlzott hő hatására a turbó alkatrészei elhasználódhatnak, károsodhatnak, eltörhetnek ami menet közben a motorba bejutva komoly károkat okoz.

A magas hőterhelés és az utóégés miatt a motor belső részei is károsodhatnak. Például a szelepek eldeformálódhatnak eléghetnek, a dugattyúgyűrűk kopásnak indulhatnak az injektorok csúcsai elszíneződnek, beszorulnak.

A magas hőmérséklet miatt a motor hűtőrendszere is nagyobb terhelésnek van kitéve. Ha a hűtőrendszer nem működik megfelelően, akkor a motor túlmelegedhet, ami súlyos károkat okozhat.

Ezek csak néhány lehetséges probléma, amelyek keletkezhetnek a motorban és a turbóban a részecskeszűrő többszöri egymás után bekövetkező regenerálása során, Fontos, hogy az autót rendszeresen karbantartsák, és figyeljék a jeleket, amelyek esetén a szervizbe kell vinni az autót. A legjobb megoldás azonban az lenne, ha megvizsgálnánk az autót, ellenőriznénk az injektorokat, mielőtt komolyabb problémák alakulnának ki.

Kipufogószag van az autóban

Ha az injektor mellett a tűzkarika kifújja a kipufogógázt a kormot, az rendkívül súlyos probléma lehet az autóban, és komoly károkat okozhat. A kipufogógázokat nem szabad a motortérből kifújni, hanem a kipufogórendszeren keresztül kell elvezetni őket. Ha ez nem történik meg, az számos veszélyt jelent az autóra és az utasokra nézve:

A kipufogógázok mérgező anyagokat tartalmaznak, például szén-monoxidot, amely súlyos egészségügyi problémákat okozhat. Ha a kipufogógázok bejutnak az utasfülkébe, és belélegzik ezeket a mérgező gázokat, ami azonnali egészségkárosodást okozhat.

A kipufogógázok magas hőmérsékletűek lehetnek, és tűzveszélyt jelenthetnek, ha a kifújt és felhalmozódott korom begyullad. Az ilyen körülmények között az autó teljes leégése is fennáll.

Ha a kipufogógázok nem megfelelően távoznak a kipufogórendszeren keresztül, az befolyásolhatja a motor teljesítményét és hatékonyságát.

A kipufogó gázban lévő korom bejuthat az injektorba és azt károsítja, a porlasztócsúcsot elégeti és így még rosszabb lesz a befecskendezés.

Ezek csak néhány lehetséges hiba, amelyeket a kipufogógázok kifújása a okozhat az injektor mellett a tűzkarika hibája miatt. Ez egy súlyos probléma, amely azonnali beavatkozást igényel. Amennyiben ilyen problémát észlel az autójában, azonnal forduljon szakemberhez vagy autószerelőhöz, hogy az autót megjavítsák és a problémát megszüntessék.

király diesel logó

Információ

Kapcsolat

Információ

Kapcsolat